Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Folkart
Kézművesház Kft. (továbbiakban Szolgáltató) és a Szolgáltató
működtette www.folkartkezmuveshaz.hu weboldalon keresztül történő online kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Vásárló) jogai és kötelezettségei alábbiak szerint történik. Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a  www.folkartkezmuveshaz.hu  weboldalon keresztül történik:

Szolgáltató
Cégnév:  Folkart Kézművesház Kft
Telephely / levelezési cím:  1052 Budapest Régiposta u.12.
Székhely / számlázási cím: 1034 Budapest Szőlő u.28/a.
Telefonszáma:  +361 3185-143
E-mailcíme:  folkartkezmuveshaz@t-online.hu
Cégjegyzékszám:  01-09-720215
Adószám:  13130255-2-41
Bankszámlaszáma:  HU 98 10404027 76525351 50531042
SWIFT/ BIC OKHB HUHB
Bank neve: K&H Bank Zrt
Weboldal  www.folkartkezmuveshaz.hu
E-mail: folkartkezmuveshaz@t-online..hu
Telefon: +361 3185143

Vásárló
A Vásárló, aki a Folkart Kézművesház Kft. által működtetett
www.folkartkezmuveshaz.hu weboldalon, interneten keresztül megrendeli a kiválasztott termékeket és megvásárolja azokat. A vásárló a weboldalon
megjelölt módon és feltételekkel tud vásárolni. A Vásárló regisztráció nélkül
vásárolhat. Rendeléskor az adott adatkezelésnek megfelelő adatvédelmi
nyilatkozatunkat elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.


Információk tulajdonjoga
Kijelentjük, hogy az Folkart Kézművesház Kft. birtokolja az oldalainkon látható információkat.  A www.folkartkezmuveshaz.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. 

Szerzői jog 
A Folkart Kézművesház honlapjának fotói a Kft. tulajdonát képezik. A
weboldalon szereplő információk (így a portál megjelenése, felhasznált
grafikák, használt adatbázisok stb.) a Folkart Kézművesház Kft. tulajdonában vannak és az 1999. évi LXXVI. szerzői jogról szóló törvény oltalma alatt állnak.
Természetesen semmi kifogásunk az ellen, hogy hivatkozz vagy idézz az
oldalunkról, csupán arra kérünk, amennyiben szeretnéd felhasználni
valamelyik cikkünket, fotónkat, egyeztess velünk a folkartkezmuveshaz@t-
online.hu e-mail címen. A publikáció előtt szeretnénk megnézni a rólunk szóló anyagot és mindenképpen kérünk, hogy jelöld meg a forrást: www.folkartkezmuveshaz.hu. Az engedélyezéshez mindenképpen
hozzájárulásunk szükséges és fenntartjuk az engedély megvonásához való
jogot publikáció előtt, közben és után.

Szerződés 
A weboldalon feltüntetett termékek, azok árai és lényeges jellemzői
tájékoztatásnak minősülnek, a megrendelési folyamat ajánlat kéréssel
kezdődik.

A Vásárló és Szolgáltató között a megrendelési folyamat során, a Szolgáltató
által megküldött információk elfogadásával jön létre a szerződés. A
szerződés nyelve magyar, a vásárlási feltételek elfogadásával írásban
megkötöttnek minősül. A szerződések nem kerülnek iktatásra ezáltal nem
visszakereshetőek, a szerződés végeredményeként létrejött megrendelések
számlázásra kerülnek, ezáltal visszakereshetőek. 
Ha a vásárlás során a felhasználó, a Weboldal szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Weboldal felhasználója között. Amennyiben a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Weboldal fizetési szolgáltatását. A weboldal nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a fizetési feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF feltételek mindenkori módosítására,
annak megváltoztatására. A szerződések megkötésekor a szerződéskötés
pillanatában hatályos ÁSZF kerül alkalmazásra.
Az ÁSZF által nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos magyar
jogszabályok és hatósági előírások irányadóak.

MEGRENDELÉS MENETE

  1. árak
    A weboldalon keresztül történő rendelés esetén, a rendelés időpontjában
    feltüntetett termékek aktuális árai érvényesek. A weboldalon feltüntetett árak, bruttó egységárak, amelyek az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban a szállítási költséget nem. A szállítási költség a rendelési folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt kerülnek kiszámításra, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálhatóak. A Szolgáltató fenntartja a jogot az árak módosítására.
  2. Amennyiben technikai hiba, elírás vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
  3. A weboldalon feltüntetett adatokat, információkat és árakat, a legjobb tudásunk szerint folyamatosan frissítjük, bővítjük, az esetlegesen felmerülő feltöltési és technikai és elírási hibákért nem tudunk felelősséget vállalni, ugyanakkor célunk, hogy a tartalmak és adatok hibátlanul kerüljenek feltöltésére.
  1. termékkiválasztás
    A Vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a webáruház termékei közül. A Vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket az „Ajánlatot kérek” gomb megnyomásával e-mailben érdeklődik a termék iránt..
    Erre a termékek egyedi jellege miatt van szükség, tekintettel arra, hogy kézzel készülnek és a legritkább esetben azonosak 100%-ig a képen látható darabbal.
    Ilyenkor a boltban levő termékekről fotót készítünk, tájékoztatjuk az árakról, amikből választhat a Vásárló. Kiválasztás után, miután a szállítás célországát is megjelöli a Vásárló, kerül kiszámításra a szállítási költség. Amennyiben a Vásárló a terméket kiválasztotta, a fogyasztói árát és a szállítási költségét elfogadta véglegesíti a megrendelést.
  2. megrendelés
    A termékek véglegesítésekor, amennyiben megfelelőnek tartja a elhelyezett termékek végösszegét és úgy döntött, hogy szeretné megvásárolni azokat, akkor egyszerűen kattintson a “Fizetés” gombra, amely elirányítja a K&H Bank oldalára
  3. szállítás
    A megrendelt áru kiszállítása Magyarországon belül postai utánvéttel történik, külföldre a Szolgáltató által megbízott futárszolgálaton keresztül. a Vásárló által rögzített szállítási címre. A külföldre történő szállítási költségekről tájékoztató táblázat található a
    weboldalon.  A megrendelt áru értékbiztosítása a szállító cég feltételei szerint történik, az értékbiztosítás tekintetében a Szolgáltató a szállítóval azonos felelősséget vállal. Amennyiben a szállítás során a csomag megsérült, reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, amennyiben a küldeményt a Vásárló nem vette át, illetve arról a kézbesítésért felelős személy jegyzőkönyvet készített és ezt
    mindkét fél aláírta. A szállítás feladásnál a rendelésnél státuszváltás történik („Szállítás alatt”), amikor is külön e-mailben értesítjük ügyfeleinket a szállítmány fuvarlevélszámáról és fuvarkövető linkjéről. „Sikertelen kézbesítés” történik, amennyiben a kiszállítás
    a Vásárlónak felróható okból nem valósult meg, úgy a termékek teljes
    vételárának és a másodszori kiszállítási díjának előzetes kifizetésével történhet. Amennyiben a Vásárló nem kívánja ennek feltételeit teljesíteni, úgy a Szolgáltató a rendelést érvénytelennek nyilvánítja és törli.
  4. fizetés
    Webáruházunkban lehetőség van a megrendelt termékek ellenértékét előre fizetésnél, banki átutalással vagy bankkártyával kiegyenlíteni. Készpénzes fizetés esetén házhozszállításkor utánvéttel vagy bolti átvételkor személyesen lehet kifizetni a rendelés összegét.
    50.000,- Ft feletti megrendelés esetén belföldön is csak előreutalásos vagy
    bankkártyás fizetési módot tudunk elfogadni. 
  5. számlázás
    Minden esetben papír-alapú számlát állítunk ki.
    Kiszállítás esetén, minden esetben (utánvét, bankkártyás fizetés, banki utalás/előre utalás) a számla, a csomag futárszolgálatnak történő átadásának napján kerül kiállításra elektronikus (e-számla) formájában (a teljesítés napja: futárszolgálat csomagfelvételének napja). A számlát elektronikus úton juttatjuk el a Vásárlóhoz a rendeléskor megadott e-mail címre (a számla, folkartkezmuveshaz@t-online.hu e-mail címről fog érkezni). 
    A Vásárló az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával hozzájárul, hogy a Szolgáltató a számláját elektronikus úton is kibocsáthassa és továbbíthassa a Vásárló részére az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (“ÁFA törvény”) 259. § 5. pontjában, illetve 175. § (2) bekezdés a) pontjában meghatározottak szerint. A szolgáltató az elektronikus számla és az abban foglalt adattartalom sértetlenségéről és eredetisége hitelességének biztosításáról az ÁFA törvény 175. §-ában előírtak szerint gondoskodik.
  1. tulajdonjogi kikötés
    A megrendelt és leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató
    tulajdonában marad. A Vásárló a tulajdonjogot nem adhatja tovább vagy bérbe a vételár teljes kifizetéséig.
    A megrendelt termékeket, azok készletre történő beérkezését követően két hétig tároljuk a megrendelő felé. A “Rendelésed átvehető” visszaigazolást követően a megrendelést 14 naptári napig tudjuk félretenni számodra, ezt követően a készletet felszabadítjuk vásárlóink részére.
  2. ajánlatkérés és visszaigazolása
    Az ajánlatkérések feldolgozása 48 órán belül történik. Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk (Ünnepi nyitva tartás esetén, legkésőbb az első munkanaptól számítva). 
  3. vitás kérdések
    A Szolgáltató és a Vásárló vállalja, hogy a jelen szerződés alapján köztük vitássá váló kérdéseket elsősorban békés módon, egymás között, írásban (e-mailben), valamint ha szükséges szóbeli egyeztetés és tárgyalás útján igyekeznek elrendezni. Amennyiben ez nem vezetne eredményre fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

    Budapesti Békéltető Testület
    Név: Dr. Baranovszky György
    Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
    Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186
    E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;